Pienyrittäjän kuvaukset

Ei tarvitse olla suuri yritys, että omasta kuvapankista on iso hyöty. Valokuville on aina käyttöä markkinoinnissa, mainonnassa ja viestinnässä.

Tahdon esitellä teille yhden pienyrityksen asiakastarinan.

Jenna kaipasi uusia kuvia itselleen ja yritykselleen MattJust Boost It. Tunnen itse Jennan LinkedInin kautta ja tiedän hänet aktiiviseksi somettajaksi. Kun julkaisee paljon sisältöä, tarvitsee myös paljon kuvia. Siksi päädyimme yhdessä kuvapankki + brändikuva pakettiin, jonka suunnittelisin Jennan näköisiksi.

Jenna on boostaaja. Hän on valmentaja ja tsemppari, sekä esteiden ylittäjä ja poistaja. Minun ensimmäinen ajatus tästä oli energia. Kuvat tarvitsevat pirteää energiaa. Valitsin kuvien yhtenäistäjäksi keltaisen värin. Keltainen toistuisi kuvista toiseen ja sitoisi kuvat kokonaisuudeksi. Brändikuva saisi olla värikäs ja energinen. Siitä pitäisi uhkua taistelutahtoa. Taistelua jota käydään haasteita vastaan.

Pidimme yhdessä muutaman lyhyen suunnittelupalaverin ja pyysin Jennaa kasaamaan mahdollisimman paljon keltaista rekvisiittaa. Kuvissa esiintyisi Jenna itse, sillä hän myy omaa osaamistaan. Boostaaja saisi olla päätähti näissä kuvauksissa. Näistä asioista syntyi kuvapankki ja mietteitä lopputuloksesta Jennan suusta on luettavissa alta.

“Tutustuin Markukseen LinkedInin kautta. Tiesin hänet entuudestaan monistakin eri yhteyksistä, mutta vielä eivät tiemme olleet kohdanneet. Markus varasi minulta ajan yrityksen kartoitukseen ja lopulta kävikin niin, että minä varasin ajan hänen kuvauksiin. Sattumaa tai ei, olen ollut päätökseeni hyvin tyytyväinen.

Sain kuviini uudenlaista boostia, jota lähdinkin rohkeasti hakemaan. Nyt 2 viikon aikana olen saanut niin upeita palautteita kuvistani, jotka kuulemma sopivat niin palveluilleni kuin persoonaani. Markus ymmärsi valokuvaajana sen, mitä itse en osannut hänelle sanoittaa ennen kuvia. Kiitos Markus, että sain juuri Sinut kuvaajakseni.”

Previous
Previous

Näin kuvattiin Kuopion kaupunginorkesteri

Next
Next

Asiakascase - Savonia kuvapankki